Jag saknar dig

"Du försvann så fort
och vi har inte pratat sen dess"

Vill förklara typ, säga hur mycket jag saknar dig men jag vill inte skapa ett faktum. Jag är så förvirrad och har kommit fram till att du är den enda killen jag vill ha, den enda jag kan lita på. För även om du dolde en del saker så visste jag att du aldrig skulle vara dum mot mig, du ville aldrig se mig gråta och fanns alltid där.
Det spelar ingen roll hur många andra som dyker upp, som ringer, skickar gbn, vill träffas, vill snacka på msn, ska hålla på och snacka en massa ointressant skit. Dom kanske är snälla men you are the one who make sense. Bara minnet av dig betyder mer än vad en nutid med vem som helst av dom skulle göra.

Så när dom frågar "är du fortfarande kär i M?" och hoppas på ett Nej, så kommer dom bli besvikna. För jag kommer aldrig svara nej på den frågan.

Och jag kommer ångra så mycket att jag har skrivit det här, heh X/

Kommentarer
Postat av: Joz

Jozo feeling sad becouse ull is unhappy :/

Postat av: Julia

Ullo feel sad but happy :/ :)
Don't be sad Jozo. I'll be alright :) (jag har ju er)

2007-05-20 @ 13:07:12
URL: http://www.enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback