Kan man ha ordet "show" som rubrik?

Sista kvällsföreställningen i kväll, nog den bästa hittills. Familjen var där, satt precis i mitten av salongen (så att det skulle vara helt omöjligt att inte se dom såklart). I vilket fall verkade jag få någon kick någon gång under föreställningen så dom fick stå ut med att min mun gick i 180 hela vägen hem.

Vet inte vad det är som händer med mig riktigt, men efter föreställningarna blir jag liksom helt... (Måste hitta rätt ord) ... Hyperaktiv.

Bortsett från att min mun fortsatte gå ostört efter att vi kommit hem, så gick jag runt och hoppade, dansade och gjorde karatesparkar i luften.

Ingen aning om vad all den här energin kommer ifrån, med tanke på att min frukost denna vecka lite sådär i genomsnitt har bestått av 15ml vitamintillskott plus eventuell banan. Middag har jag inte haft tid med och lunchen de senaste två dagarna har varit ingenting slash en sallad.


Sista föreställningarna i morgon, sörjer.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback