måndagtisdagonsdagtorsdag friday i'm in love

Jag har en mycket jobbig vecka tycker jag. Här, kolla in mitt schema;

Måndag
Skriva ett och ett halvt A4 på engelska om mig själv
Plugga franska
Spela bas

Tisdag
Lämna in engelskauppsats
Plugga franska
Spela bas

Onsdag
Plugga franska
Plugga SO
Spela massa bas med Roland&CO
Gå på dejt X) (a)

Torsdag
Ha franskaprov
Plugga SO
Spela bas

Fredag
Orientera
Ha SOprov
Spela bas


Funderade ett tag på att lägga in en kvarts "sitta och nostalgigråta, lyssna på sorgliga låtar med dåliga rim och tycka synd om mig själv" per dag, men skippade sedan det. Det kommer jag inte hinna med. (Ironi hörrni :))

Det här är väldigt jobbigt. Jag är inte van vid att behöva plugga. Blä. Jag som trodde att det bara var ett prov kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå på dejt ???;)

2007-05-21 @ 15:42:09
Postat av: Julia

Vem kommenterade? X)

Postat av: Julia

Haha jaa, dejt XD Du vet vad :P

2007-05-21 @ 17:24:38
URL: http://www.enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback