Morotssoppa

Sitter här och käkar morot och potatissoppa :) Är trött, hungrig och längtar efter att få gå och sova. För en gångs skull, faktiskt.
Mia kom till slut och vi sprang ungefär 80% av Lunkenrundan. Resten av vägen gick vi, för att vi bestämt oss för att trappa upp någorlunda långsamt. Var mkt stolta över oss själva som inte ens var trötta ;D 

Jag har bestämt mig för att ta tag i min hälsa igen. Mamma kom med ett häfte eller nåt där det står vad man behöver äta till frukost. Ska kolla igenom det innan jag somnar, så känner jag mig lite nyttig och välmående ;D
Funkar på mig, sånt där. Brukar alltid tro att det regnar ute om det gör det i nån bok som jag läser.

Nej, nu ska jag nog röra lite på fläsket och ta en dusch. Gonatt ;D <3

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback