Önskelista

   


Gick just in på Ellos hemsida. Jag var inne och kikade där lite i vintras (eller aa, typ gjorde en kritisk undersökning och konstaterade sedan i min blogg att hela ellossortimentet var över förväntan) och hade lagt till en del plagg på min Önskelista.
Bland annat den här klänningen med ballongkjol och dessa leopardballerinas, och tunikan. Glad överraskning när det var 30% på både skorna och tunikan, men inte säker på om jag ska ha det ändå. Det ska ju iofs vara volym i sommar, men jag har redan så mkt svarta kläder och det är ju kanske inte direkt en sommarfärg...

Åsikter? 


Kommentarer
Postat av: Joz

Jag diggar den svarta tunikan! och om man har ett ljus skärp i midjan som på bilden så ser den inte lika svart ut. Jag råder dig att köpa den :)
och skorna! Nog inte balla, man kan liva upp så mycket med hjälp av ett par skor..och jag diggar dom :)


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback