Rekordhetta, rekordmycket plugg, rekordnära Lunken

Det är säkert rekordvarmt, 24 grader i skuggan visar termometern på husgaveln. Men jag måste ändå plugga, hur gärna jag än vill ta på mig bikinin och lägga mig en av solstolarna ute på stenterassen. Blää :(

Och så är det Lunken i morgon. Det gick allt annat än bra igår när jag och Mia körde "genrep". Min höft, som alltid annars har skött sig, värkte till när jag snubblade och sen gick det inte att springa mer. Får se hur det går i morgon... :/ Ska i alla fall försöka. Vore fegt att balla ur nu, även fast ingen kommer tro på en när man säger att man fick dålig tid pga att man gick, och det på grund av muskelslitage.

Aja, nu svär jag högtidligt på att jag ska stänga ned allt vad
Starlounge heter och börja skriva på mitt arbete om Carl Gustaf. (A)


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback