SEXTONDE MAJ

Trött, har legat och solat ute ett tag :) Så skönt, sommarvärme ute känns det som. Fast så säger dom att det inte ens är nästan lika vamt som på sommaren. Hur varmt blir det inte då?

Somnade i solstolen så var tvungen att gå in lite. Är trött sedan Lunken, och har ont i hela vänster ben. Först höften som vanligt, sedan efter loppet när jag cyklade tillbaka för att leta efter min mp3 (som jag glömt vid målet) så kände jag plötsligt hur det bet till i vänster knä också. Kunde knappt gå, tur att man hade cykel :) Och så, till sist, när jag tog av mig skorna, såg jag att jag hade världens blåsa i vänster hålfot också. Perfekt! X)

Är hyfsat nöjd med loppet iaf. Sprang med Linda nästan hela vägen. Eller, vi sprang om varandra lite då och då men var aldrig längre än tio meter ifrån varandra. Så vi sprang sista vägen, sedan Norrhagen, tillsammans. Skönt att inte vara själv på slagfältet X)
Vi var i vilket fall i mål efter 42 minuter, inte min bästa tid nånsin men men... Vad kan man kräva av sig själv? :P

Jag och Linda la oss och solade en stund vid kanten av Estö IP medan vi väntade på att våra sega kompisar skulle komma in, det var skönt men lite blåsigt.

Aja, nu ska jag ut och lägga mig och steka igen :) På återseende ;)

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback