SJUKEN

Sitter och sjukar mig i min pyjamas, typ nyvaken. Jag och Mia har drabbats av typ livshotande förkylning, vi har suttit och tyckt synd om oss själva i telefån typ hela dagen. Fast inte just nu,kom på att jag skulle ha ringt henne men har varit halvt neddrogad sen jag började äta av dom där echinaceahalstablettterna som jag hittade i skafferiet. Vet inte riktigt vad dom gör men den där röda solhatten typ... Påverkar hjärnan tror jag.

Jag är typ värsta medicinmannen,, om jag hade levt på medeltiden hade jag typ blivit ihjlslagen för alla skulle bli rädda för mi när jag shottar KanJang och MiviTotal och ProViva och käkar Esberitox, MittVal kvinna och dricker ingefära. Fast jag har fortfarande inte tagit dom där hulkenkapslarna med Omega3 :D Dom är assläskiga. Men jag har ju mitt hemliga läpplumpsrecept :D:D

Alltså jag sa ju att jag blir snurrig av dom där halstabletterna...


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback