Trött

Är trött, hade sen kväll med Mia igår, med allt vad det innebär* :P


*Ungefär, går ut med Jackie till en början. Hamnar vid kvantum, där vi köper godis. Går till Rim Nam Thai Food där fältbussen plötsligt dyker upp med Lena och Micke som vill ha godis och frågar om vi vill ha skjuts. Vi får skjuts till Arena, där Mia hade tänkt köpa pizza. Lena och Micke tar hand om Jackie (haha hunden blir hemskjutsad med fältarna) och åker hem med henne. Arena hade precis stängt så när vi för andra gången blir omkörda av fältarbussen påminner dom om att Shell är öppet. Vi går dit och köper en korv och en Ceasarsallad och sätter oss på en gräsmatta och käkar. Går sedan hem till Mia, jag attackerar msn på hennes mobil och hon på datorn och vi sitter så ett tag, går sedan hem till mig och somnar


Idag kanske jag skulle ha åkt in och handlat med Nettis, men får inte tag på henne så får se hur det blir. Tills vidare ska jag nog kolla datorn lite till, och sen gå ut och sola. På återseende, alla :)


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback