ULL0s tips for bigger lips

Okeej, på beställning av mmia kommer här mina tips för bigger lips! :L
(och med dom beviset på att jag läser alldeles för många konstiga tidningar) :D

1. Börja med att ge läpparna en ordentlig skrubb. Och då menar jag ingen messkrubb, utan en ordentlig skrubb :D Blöt en mjuk handduk med asvarmt vatten i ett hörn. Skrubba sedan ordentligt tills läpparna känns mjuka.

2. Jag läste någon stans att honung ska vara bra för läpparna. Jag testade det och det var faktiskt sant, läpparna kändes assofta! Så, efter skrubben; honungsapplicering.

3. Gå till köket och leta fram en flaska olivolja. Häll en klick i en tesked och blanda sedan ut med salt. Smörj på läpparna och sen är det bara att vänta på resultat ;D

/ Julia - nästnästnästa decennies botoxtant

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback