ahlkfas

"Roliga saker (enligt mig):

-  Skrämma min hund. Det är bara att smyga sig på henne bakifrån och ta tag i hennes svans och säga "bu!" Hon flyger alltid tre meter.

-  Att dra skämt. Jag börjar alltid garva åt mig själv för att jag är så rolig.

-  Sitta och se oboypulvret sjunka till bottnen av glaset

-  Att sitta och tänka intelligenta tankar och sedan känna mig stolt över mig själv. (Jag tänkte på något riktigt smart igår. Men jag kommer inte ihåg vad det var)

-  Peka på saker slash folk och garva

-  Göra miner framför spegeln är alltid kul

Jag tror att jag är världens mest lättunderhållda människa."


Det här skrev jag i våras. Och anledningen till att jag sätter in det igen är en blandning mellan punkt två och punkt fyra.

Kommentarer
Postat av: ylva

HAh! superroligt inlägg! Jag känner igen mig på vissa! fast det där med hunden ahr jag aldrig prövat!

Postat av: Mirriiiiis

HAHAHA den här då; rollspela till sig själv?!
du är lättunderhålld det är SANT

2008-01-11 @ 22:24:08

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback