En liten updatering ..

Jag vet inte om det är någon som saknar tiden då jag skrev oftare här, mer än kanske jag, men jag ska i alla fall försöka börja göra det igen. Tills vidare så får ni gärna kommentera här, skriva nåt bara, det gör ju liksom att det känns roligare... :)

Idag har varit en rätt soft dag. Håltimme i stället för SO, film på franskan, sedan matte, NO och bild. Sjuka lärare lite här och där, vi fick till exempel inte tillbaka SOprovet som vi skulle fått. Är nyfiken, hoppas på att få det i morgon. (Har ingen koll på schemat, är jättedålig på sånt, men hoppas att vi får tillbaka svenskaprovet vi skrev innan lovet också)

Nej, det räcker med onödigt snack om skolan nu. Ska göra mig i ordning, lägga mig tidigt och se om jag kan skriva nån dagbok också. Har inte gjort det sedan slutet på vårterminen, det blev så mycket och nu är det svårt att komma igång. Men det var skönt att skriva och jag saknar det...

Aja, hare bra vänner, och som sagt ... En kommentar gör mycket :) Även om du är värsta skummisen eller min pappas kusins barnbarns bästa kompis och jag knappt vet vem du är =D

Kommentarer
Postat av: Mattsin

Jag har saknat det massor, typ :$ :)

Postat av: Mimmi

Här får du en liten kommentar :P

2007-11-07 @ 16:34:35
URL: http://smultronmimmi.blogspot.com
Postat av: Julia

Aw :) Haha, läser du min blogg Mimmi?

2007-11-07 @ 18:40:37
URL: http://enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback