Första snön.

Snö.

Igår när jag och Philip stod i köket och åt typ mackor sa han plötsligt "titta!" och pekade mot köksfönstret. Blev först lite rädd, är sån numera, men sen lade jag märke till de tjocka vita flingorna som virvlade förbi fönstret, och blev typ... Asglad :) Var tvungen att krama om honom och allt.
Första snön, det känns som en nystart. Början på något bättre.

Nu ligger det ett vitt täcke över Nynäshamn. Det är jättemysigt att sitta inne och kolla på. Typ i morse, i duschen, stod jag och kollade ut genom vårat lilla duschfönster och tänkte typ "åh :)". Sen gick jag ut i det. Och jag är inte lika extas längre. Slasksnö.

Aja, ska gå och rota lite i kylskåpet nu. Har haft ny frisyr, lyssnat på provsjungningar och varit forskningsobjekt idag, men det får jag väl ta senare :)


Kommentarer
Postat av: Nettis

Snö! Snart är det JUUL!


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback