Torsdag kväll, väcker mor o far med tangentbordsknapper.

Ska gå och lägga mig nu, har precis finishat ett hemkunskapsarbete. Philip kom och plingade på när jag satt och jobbade, helt oförberett. Blev riktigt förvånad, men det var en trevlig överraskning :) Och förresten så börjar jag bli riktigt duktig på att lämna in arbeten i tid!

Nu ska jag tvätta mig i ansiktet, fortsätta läsa min dagbok från sjuan (började för några dagar sen, Det är inget man plöjer igenom på 20 minuter. Har bokmärke och allt x) 380 sidor med hejjagärtrettonårochhoppaspåalltmentrorpåinget-snack, yey!) och sen ska jag såååååååva! :D

Godnatt och puss på er alla, speciellt Philip! =]

Kommentarer
Postat av: Mattsin

Naaw, du är så söt! :) jag älskar verkligen dig. Så jävla mycket. Kom på det igårnatt... Finns inget som betyder så mycket som du gör. Och det är verkligen helt och fullt sant. Och förlåt igen för allt jag sa, duvet... har fortfarande skuldkänslor typ. Men är glad att vi redde ut det :) :)

Postat av: Julia

Jag är också glad att vi redde ut det :) Kändes som att inget skulle kunna bli bra igen om vi inte gjort det ... (Man ska inte somna osams ju, det ligger verkligen grejjer i det)
Jag älskar dig med :) (och jag menar det även om jag säger "med"!)

2007-11-09 @ 21:58:53
URL: http://enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback