Aj i Julias mun.

Aj i min mun. Jag tror typ redan att gluggen mellan mina framtänder har blivit mindre :s Nu händer det grejjer. Och nu när jag tänker efter så undrar jag hur det kommer vara att leva utan min sepiga tandrad. Jag kommer sakna den mycket.

(Nej, det kommer jag inte)

Idag kom skolfotona. Jag blev... Alltså, jag antar att jag inte har rätt att vara missnöjd. Jag har bra hållning och mitt hår ser bra ut, jag gör inget knasigt med ögonen och jag visar inte mina krokodiltänder. (Däremot gör jag allt för att dölja dom och det syns ganska väl, för jag kniper jättemycket med läpparna samtidigt som jag ler åt nåt dåligt skämt fotografen sa och det hela får ett ganska osmickrande resultat. Jag har ganska runda läppar men på bilden ser dom helt platta ut. Liksom lite russinlika)

Men som sagt. Jag har ingen anledning att vara missnöjd och det är jag inte heller :)

Kommentarer
Postat av: jojo

hihi jag har inte varit inne här på ett tag, jag läste idrottsincidenten, det var komiskt men samtidigt urpinsamt! Jag har inte sett den nya layouten heller, spejsigt! Vi har foto (igen) på tisdag :) todilooo


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback