Blottaren.

Jag är riktigt smidig ibland. Som idag, innan gympan. Jag lyckades blotta halva mig inför ungefär hela klassen. 

Vi har jättekonstigt schema till omklädningsrummen på onsdagar, vi hinner nästan inte ha någon gympa om vi ska vänta på att alla sexor ska bli klara med dusch och ombyten. Därför kom våran gympalärare med den briljanta idén att vi kunde byta om inne i gympasalen, för att få så mycket tid som möjligt till fotbollen. (Som jag för övrigt sög ordentligt på, som vanligt. Den här gympalektionen var verkligen en hit) Okej då, tänkte vi, det behöver väl inte vara så farligt. De med normala hjärnor tänker "jag byter om såhär så är jag lite diskret". Min hjärna tänker "jag byter om såhär så går det snabbt!"
Men jag hade problem med att få tag på mina kläder så det gick inte alls snabbt, och min briljanta idé förlorade sin exellens när jag stod i GSMhallen, iklädd endast BH och trosor, med alldeles för många blickar på mig.
Försöker berätta det på ett lite mindre allvarligt sätt, men jag skäms faktiskt riktigt mycket... Jag är inte en sån person som skäms för att jag råkar göra något fult eller töntigt när folk ser, så jag skämdes nästan inte alls först, kanske lite för lite, men när jag fått tänka efter lite så vet jag hur folk kan börja snacka och är skiträdd för vad folk ska säga... Att jag inte tänkte mig för är det ju inte så många som skulle ta som något att tro på.

Så aa.. Skäms över att vara mig just nu.


Kommentarer
Postat av: olivía

Haha,har Maria läst detta inlägg? x) Vi ses hos degen idag föresten, halv 6 vid willys o vi lagar mat hos deg :)

2007-10-27 @ 13:05:36

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback