Country vs. läxor

Okejokej. Sorry alla. Jag måste bara göra klart för mig själv vad jag måste göra idag.

?  Skriva textilarbete
?  Skriva deckaranalys (måste vara MVG. tack)
?  Börja läsa till engelskaprovet i morgon

... Först måste jag bara lyssna på lite musik (inklusive sjunga) och slappa. (Jag älskar min kassa studieteknik)
Just nu har jag en countrystämma ur högtalarna. Ja, alltså ... Jag lyssnade en del på country när jag var yngre faktiskt :P Och jag kunde sjunga en del sånt också, det är skitkul att leka sådär med rösten, typ tryck-falsettövergångar. Kul med inspiration, ska försöka hitta nåt som jag kan sjunga hos Yvonne sen. När jag har tid.


Jag älskar min kassa studieteknik och det här kassa inlägget. Men skit samma :) Hare bra folk!


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback