Enjulia trettioförsta oktober nollsju

Äsch. Jag vaknade precis efter min sexton timmar långa sömn. Tror att mamma försökte väcka mig någon gång vid sextiden igår och frågade "hur länge sov du igår natt egentligen?". Jag tror jag sov tillräckligt mycket för att kunna trassla mig ur frågan, men hade jag svarat hade jag sagt typ två och en halv timme. Disneyfilmsmaraton ju! :) (fast jag sov mest av alla. och snarkade så jag överröstade TVn. men det är en annan historia)

Fick mig i alla fall en skön tupplur med massa drömmar såklart, så blir det alltid när man sover alldeles för länge... Drömde att jag var på ridläger och red en skitsöt C-ponny, och sen en annan dröm om en stor borkfärgad voltigehäst ... Trevliga drömmar, längtar till stallet nu. Men innan fredag har jag massa lov (och hemkunskapsarbete...) att ta i tu med.  

Nu är det gubbar och röjer i min källare. Och jag är grymt oinspirerad att skriva. Så hej.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback