Inlägg skrivet med korrekturläsning av min vän tandställningen

Okej, då sitter man här med dubbel tandställning. Känns väl helt okej än så länge, men det börjar ju inte kännas förrän efter någon timme. Men då blir det knappast kul, fick det ju spänt i underkäken också. Jag håller mig kvar till min teori om att tandläkare är lite evil.

På vägen till Tandvårdscentralen hamnade jag bakom en grupp med massa folk som skulle till Haninge Fria. Verkade vara värsta stämningen, jag vill också vara del av sån stämning...
Jag blir galen på det här med att välja gymnasium! Jag lockas ständigt till samhällsprogram med bra stämning och bra diskussioner, men samtidigt är jag rädd att ångra mig under hela gymnasiegången om jag inte väljer ett estetiskt program ...
Jag är sån, jag är så rädd för att sitta längre fram i tiden och tänka "jag visade aldrig mitt bästa, gjorde mig aldrig rättvis". Detta kommer nog göra det här valet svårt för mig, och jag är rädd att det kommer hänga över mig oavsett vad jag väljer ...

Nej, nu ska jag nog gå och se efter vad jag kan göra åt illamåendet som jag haft sedan tågresan. Jag slår vad om att det var något av de där päckliga medlen som tandregleraren stoppade i min mun. (Eller så är det faktumet att jag inte ätit ordentligt på två dagar)
Ska i alla fall se vad jag kan göra åt det. Hoppas på att kunna gå till skolan senare, bara illamåendet och tandställningen blir för illa.

Kommentarer
Postat av: Mattsin

tjaa, jag förstår det där... mitt val hängde över mig ett tag också.. Fast jag kom underfund med att jag valde helt rätt för min egen del sen i alla fall :D

Postat av: Mattsin

och hoppas tandställningen inte gör allt för ont =/

och hoppas illamåendet blir bättre. och att du äter bra :P

(och ursäkta att det blev så... tråkig? kommentar. men måste till jobbet strax:P)

2007-10-18 @ 14:57:24
URL: http://www.achancetobreathe.blogspot.com

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback