Lisa och Julia från skolan

Sitter i skolan med Lisa och pluggar franska i biblioteket. Går helt okej faktiskt, man ska egentligen sitta kvar i skolan att plugga. Mycket lättare att hålla sig kvar till ämnet när det inte finns en massa mat och hundar och saker att göra som man tar som ursäkt. En negativare sak som vi märker nu är att skrivaren inte funkar ... Aaaja.

Idag på bilden kom jag, Jeanette och Lisa, med Jenny och Frida som vittnen, på en mycket intelligent plan som vi måste genomföra någon gång i framtiden.  Vi var mycket allvarliga. (Okej, vi höll typ på att dö av garv. Grät och grejer) Bildläraren kom förbi någon gång då idéerna verkligen tagit fart och sa något i stil med "okej, jag tror inte att jag vill veta vad ni snackar om"

Aja, nu ska vi hitta en lärare som kan skriva ut det där bajset åt oss. Harebrahej :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men vi liksom bara måste genomföra de nån gång.. xD Fast inte mitt förslag kanske...Framför...inte bra xD

Postat av: Julia

Hahah, nää.. Kanske inte framför xP

2007-10-16 @ 20:07:12
URL: http://enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback