Plugg och choklad eller plugg och ... Nåt annat?

Har plugg to do. Får en vision av mig själv sittandes i en av fåtöljerna vid panoramafönstret med en kopp choklad och en mycket aktiv hjärna, men jag får se hur det blir med det. Min hjärna är mycket trött efter mina och Nettis brainstorms på Naturhistoriska och jag är ju inte ens säker på om jag gillar varm choklad...

Aja, tid att läsa Maigret och Oskulden. (Jag har bestämt mig för att försöka skriva lite mer i min blogg om skolan. Så att tanken på att jag måste göra saker verkligen infekterar min plats i datastolen också. Jag måste verkligen börja komma ihåg läxor nu, det är hög tid)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, läxor. >.< Men detä r lika bra att ta itu med annars drunkar man i dem senare.


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback