Fredag

Hade mysig dag igår trots allt, soft i skolan, SOläxförhöret gick bra och efter lunch var det bara syslöjd.
Efter skolan bar det hem till ett par visserligen ganska fredagsstressiga föräldrar, sen upp till stallet :) Var uppskriven på stallets jättebebis, Spiran på ca 1,72 i mankhöjd. (Han har även har stallets skumpigaste trav, vilket jag faschinerades stort över då vi hade sitsträning utan stigbyglar) Hjälpte stallvärdarna lite med att göra i ordning stallet för kvällen, cyklade sedan hem tillsammans med Jeanette, och sjöng fula Harry and the Potterslåtar så det ekade bland husen.
När jag kom hem duschade jag och tog lite mat. Mamma och pappa hade redan ätit och satt i TVsoffan och frågade om jag ville vara med och se på film, Se upp för dårarna, och kvällen slutade där i soffan när jag somnade i mammas knä. Precis som när jag var liten. Mys typ (a)

Och det här blogginlägget sög typ. Men aa, det var iaf min fredag.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback