Jättejätteonödigt inlägg

Tisdag morgon, extra sovmorgon för Julia Lindqvist pga tandläkartid som innebär att hon inte hinner gå på första lektionen. Ska ta niotåget här ifrån, ingen intressant är inne på msn, jag är påklädd och pallar inte sminka mig när jag ändå ska hem efter också. Så jag passar på att skriva ett meningslöst blogginlägg.

Sitter och lyssnar på massa musik som folk lagt in i våra delade mappar, och fattar just vad det är för solo som Philip brukar sitta och spela..

I eftermiddag skulle vi tydligen ha showplanerarmöte, det var i alla fall vad Rolle kom och sa till mig förra veckan. Hoppas det. Roland skulle bara veta vad vi har för planer för hans son =)

I vilket fall, det skulle kännas bra att börja planera så tidigt som möjligt. Jag har ju iofs aldrig varit den planerande typen, men jag har hört viskas om att en del tycker att vi ska ha schlagertema och det problemet måste tas tag i så tidigt som möjligt.

Oj, nu blev klockan plötsligt jättemycket. Måste rusa!


Kommentarer
Postat av: Mattsin

Schlagertema? nämen snälla nån. då var ju tillochmed disco bättre, som tjejerna i min (förra) klass föreslog till en början. (men jag har ingen talan längre, iofs :P

Postat av: Julia

Mjo, blir det schlagertema är jag typ inte med :s
Men disco är lugnt bättre! Discomusik = ballsing, fast jag förstår om du inte hade velat ställa dig och sjunga typ Funky Town där på scenen x)

2007-09-12 @ 11:03:16
URL: http://enjulia.blogg.se

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback