Myshöst?

Att någon sa att han läste min blogg nyss påminde mig om hur länge sen det var jag uppdaterade här. Och vad temat var då. (En pipande korv och dålig- blodcirkulationskli i öronen)

Jag har haft det ganska trevligt de senaste dagarna. Igår vaknade jag, plötsligt frisk från magsjukan, i ett regngrått rum och tillbringade morgonen under ett varmt täcke och lyssnade på Winnerbäcks nya, Daugava. (Om jag inte minns helt fel)
Svinmysigt, det är såna där mysiga stunder om hösten som man minns :)

På kvällen bar det av till Lisas residens tillsammans med Josefinen och Olivian. Vi såg på Eragon och nån Officierfilm och åt massa onyttigt på kvällen, sov, och såg Will Hunting och lite Disney Chanel på morgonen. Jättemysigt (jo, jag gillar det ordet), och det är alltid avslappnande hemma hos Lisa. Kanske för att jag praktiskt taget växte upp där. Aja. Sen sjöng Lisa och Jozé lite Singstar, och sen var det dags för mig att dra mig hemåt.

När jag satt i bilen hem tänkte jag "äsch, jag tar väl tag i den här dagen", för det var ju så fint väder, så när jag kom hem var det på med joggingdojorna och ut på Ringvägen med mig.

Och nu på kvällen har jag haft jättegod och trevlig familjemiddag, och jag är sådär mätt och glad för jag fick ju både stek och äppelpaj, sova hemma och sova borta, bästa vänner och nygamla vänner den här helgen. Saknar Philip bara, kom hem nu!

Pappa har hotat med att bussa mamma på mig om jag inte stänger av här snart, så det är väl dags nu. Hej!

Kommentarer
Postat av: Mattsin

Saknar dig med... men jag kommer snart!

2007-10-01 @ 15:54:57

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback