phphphphph

Okej, jag har typ inget att skriva i ett blogginlägg nu, men jag gör det ändå för Philip är i duschen och jag har inte mycket annat att göra. Lyssnar på massa musik och tänker på hur fin pojkvän jag har :) Jag har fortfarande inte fattat att det här är sant, efter två månader. Jag kan liksom inte förstå hur jag kunnat ha sån tur, och det är ofattbart för mig att det är jag som får de där kramarna, att han faktiskt vill vara med mig. Och det är egentligen sjukt, hur glad jag blir bara av att se honom....

Och ... nu kommer han tillbaka och vill snoka på vad jag har skrivit. Gotta go hej!

(Jag vet att jag är töntigt kär, men ... Det är liksom inte så mycket jag kan göra åt det :$)


Kommentarer
Postat av: deru

va sött skrivet julia. :) forsätt så. you know who iam , kan bara säga. ÅKE in my heart.

2007-09-16 @ 22:59:00
Postat av: Julia

Haha :D


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback