Regn.

Deprimerad. Det är väl ungefär vad jag är nu. Jag är inte ledsen på det sättet att jag vill gråta, och inte arg på det sättet att jag vill slå omkring mig. Det regnar på mig just nu, det är det det gör.

Grått ute. Jag orkar inte se framåt, inte ens till i morgon. Vet att mitt liv har förändrats över natten, men det är grått i mitt huvud också så jag kan inte se till vad. Vet egentligen. Men vill inte veta.

Jag sitter och glor framför mig. Vill bara att det ska regna på allt.


image292

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad har hänt?
:S

2007-09-14 @ 16:35:46
Postat av: Julia

Jag blev såhär ... Ledsen typ. Hade så mycket att göra med skolan, och orkade bara inte och skämdes typ för att jag låg efter så mycket... Du vet hur jag är ibland, har en del krav på mig själv :P
Men vad jag blev glad när jag såg att du kommenterat :) Har saknat dig Tjollzing.

2007-09-15 @ 17:15:31
Postat av: Tjöll

Okej..blev lite orolig ett tag... Men vi synes imorgon, vi ska visst stalljobba tsm :)

2007-09-15 @ 17:41:33

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback