Fetmapanik

Vem är jag, varför finns vi, vad är vår mening, hur gammalt är livet, vart slutar rymden och varför, varför har vi deadline på engelskarecensionen i morgon?

Sitter och lyssnar på Patrick Park - Something Pretty, har lökat den de senaste dagarna. Eller veckorna. Eller äsch. Eller nåt. Gör nu i alla fall.

Sitter och utvecklar en mildare panik när jag ser att jag är normalvikt. Sjukt. Men sant. Blä på BMI och på världen. Och på ideal och på allt annat som påverkar mig just nu, när jag sitter och tycker att mitt 20,7 är högt.

Kommentarer
Postat av: jozzan

jag skulle gärna ha 20,1

Postat av: Julia

Vilken bra kommentar på ett sånt här inlägg. Den får mig att känna mig mycket bättre.

2008-04-09 @ 21:06:06

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback