HAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHA

JAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Jag har suttit i tio minuter och försökt hitta den felande länken i schemat, som ska göra att perfektionen inte är fullständig, men HAHAHAHAHA! DEN FINNS INTE! MIN SENASTE DAG ÄR KVART I TRE HAHAHAHAHAHA! JAG HAR SOVMORGON FYRA DAGAR I VECKAN HAHAHAHAHAHA! Tack Gud! Jag har blivit bönhörd! (Ett uttryck som jag förresten fått från Arn, den är bra. Se den)



Klicka för större! Eller gör inte det om du valt natur eller samhälle eller teknik eller nåt sånt, ahhaahahahahah!

Ps. Skadeglädje är den enda sanna glädjen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu är du lycklig va...?

2008-08-18 @ 15:05:55
Postat av: miutt

ja kan inte förstå vad du gjort för att förtjäna detta schema, it doensn't make sence in my head..

2008-08-20 @ 23:14:52

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback