Meningen med livet

Jag har kommit på meningen med livet. Neej, det har jag säkert inte, men jag har kommit på en sak jag vill kunna känna om sjuttio år. Tänk att kunna sitta och fundera över vad man gjort i livet, och veta om att man gjort en massa bra saker och kunnat inspirera andra. Inspirera andra, vara en bra förebild.

Det där med förebilder är en ganska avancerad grej har jag kommit på. Det finns personer som verkligen har mycket bra saker att säga, men som aldrig får chansen att visa det för folk. För världen. Ibland känns det som om dom enda som öppnar käften är dom som inte har något att säga.

Det här är något som jag ska utvecka när febern går ur min hjärna. Tills vidare ska jag spela lite gitarr och försöka cleana upp lite här i rummet. Och lyssna på Sway. Den får mig att vibrera i en hög frekvens, så att säga.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback