Andra dagen / BHdilemman / lägerskola

Tjoo. Sitter i pyjamas, vilket innebär att jag inte har någon BH på mig. Himla obekvämt. Var bara tvungen att säga det.

Idag gick jag igenom min andra dag på gymnasiet. Det var en väldigt ansträngande dag, nästan en timme lång var den. Man fick nästan överansträngningsastma. Vi gick igenom lite information och lite skåp, jag fick typ nummer nåntinghundranittiosju. Eller åtta... Aja, det var ett enormt fint skåp i alla fall.

I morgon bär det av till Sågen på lägerskola med tvåorna och treorna. Det har varit tunt med tvåor och treor i korridorerna de här två dagarna, jag tror att dom undviker oss eller nåt. Men nu kommer dom inte undan, haha.

Aja, nu ska jag sova lite tänkte jag. Eller nåt. Blir väl läsa Eclipse antar jag x) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback