Tjohooo

Uppe sent igen, det blir så när man vänt på dygnet ... Ska försöka sova snart, ser ut som ett vrak. Kanske får skylla mig själv som sitter uppe till efter fyra på natten, utan att tänka på att sova -utchanserna minimeras tack vare en släktträff dagen efter.
 
Gick en promenad med Lisa framåt kvällen. Köpte varsin glass och lite sötsaker och gick sen genom det regnvåta Nynäs. Planen var att gå hem till mig, men krafterna tog slut (det där med att choklad skulle vara snabb energi kan ju inte vara sant) vid Viaskolan så vi satte oss på en torr fläck som vi hittade vid cafeterian och stannade där en stund.

Gamla Via. Vi satt och glodde upp mot de mörka fönstren medans vi pratade och åt godis, det var lite skumt. Samtidigt som jag vet att jag inte ska tillbaka dit igen, att mitt namn inte kommer att sägas vid uppropet på torsdag, så känns det fortfarande som om Via tillhör en på något sätt. Det var lite som att titta på ett fotografi av något gammalt borttappat.

Jag har fortfarande inte insett att jag ska börja gymnasiet på tisdag. Bara lite så där by the way. 
Jag ska bli stor.


 


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback