Egentligen vill jag bara ursäkta mitt dåliga bloggande.

Jag är lost. Sådär. Jag behövde en inledningsmening. Det där var en.

Idag var jag med Olivia. Igår också. Vad gör vi? Inte mycket. Jag är trött nowadays. Jag vill skriva men så fort jag börjar känns det bara fel. Som att sitta och försöka spela någorlunda flytande på en vänstersträngad gitarr. Eventuellt spela in för att märka att man spelat ostämt. Och ta bort allt. Om ni fattar vad jag menar.

Jag tror att jag behöver musikterapi. Försöker med lite nytt. Hittar inte mycket though. (Liknandebandprogrammet, Mia?)

Nu ska jag nog fortsätta kolla runt på internet efter ett liv.
Förresten. Det suger att ha två sovande föräldrar i rummet bredvid OCH en gitarr i knäet.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback