God morgon!

God morgon. Det som hittills gått av den här "dagen" har varit fullt av sofistikerade tankar från min sida. Jag har kommit fram till att det är svårt att somna elva när man vaknat två. Jag har spelat gitarr jättelöst mitt i natten uppsmugen på fönsterbrädan och kommit på att yes, jag blev trött, i alla fall lite, och somnat med en ögonbindelgrej lite halvt på sned över ögonen.
Jag har vaknat vid sju och jublat över att jag faktiskt vaknade någorlunda smärtfritt. Jag har kommit fram till att sovmorgon, värmegolv, varma duschar, musikmobil och gitarr är guds gåva till människan. Och nu sitter jag här och är hungrig och funderar på att ta mig ut i köket och fixa något att äta och sedan slå mig ned bredvid hunden som ligger bakom mig och myser i sängen.

Jaa, så gör jag.

Och vet ni?

Jag har ingen textkommunikation idag!

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback