Jag fick konstaterat idag att om jag vore ett djur så vore jag en guldfisk.

Okej, hej. Det är jul. Fast det känns inte som det, för jag smakar nån slags currydressing i hela munnen och luktar gatukök och popcorn i håret och det kind of förstör känslan. Men i vilket fall.

Det är jul. Igår (eller förrgår egentligen dårå) var det julafron. (Och neej, jag TÄNKER inte ändra den där felskrivningen. Den var så fantastisk) Jag fick en hel del trevligheter, bland annat parfym, böcker, ett datorprogram som skulle kunna ta ut tabs och ackord (med typ upp till 95% korrekthet, men det är ju högre än chordie i alla fall, som jag rättade två gånger i morse), en bok om Håkan Hellström, en tekopp, två t-shirts och ett rim.

Julen innebär för många människor ett stort utbud mat såsom kål, janssons, olika sorters korv, sill och köttbullar, men för mig innebär det två saker. Potatis. Prinskorv.
Prinskorv äger, men the one and only prinskorven har rört upp systemet i min mage. Verkar det som. Och det är ju lite tragiskt. Eeh ...

Klockan är två på natten och jag borde inte blogga.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback