PS. Watch-gossip-girl.com, senaste avsnittet!

Det är nu jag mår som bäst. Nygymmad, nyduschad, fri från läxor, iklädd mina supersnygga fleecebyxor, röd lång topp som går ner över den pösiga fleeceröven och en gammal, urtvättad, kiwifläckad munkjacka. I soffan med raggsockor och mandariner. Och vet ni*? (*Läs Borka) Jag lyssnar på Beatles. Just nu är Beatles perfekt.

Men en sak funderar jag seriöst på. Jag tror att jag har något slags allvarligt synfel. Jag sitter med datorn i knäet typ en halvmeter ifrån ansiktet men kan knappt läsa det här jag skriver. Kanske dags att kolla det. Humh.

Jag ska försöka skriva lite nu. På berättelsen, inte i bloggen. Det blir inte så roliga inlägg nu känns det som. Jag mår för bra för det.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback