SOOOOOOOOO SALLY CAN WAIIIIT

Det var ett tag sen jag skrev här dårå. Min tid har varit mycket händelserik, viktig tid i mitt liv. Detta har hänt:

- Jag har skrivit ca 50 sidor på min lilla story. Hehe. Okejrå, typ hälften bara. Men ändå.

- Jag har spelat gitarr ca 50 timmar. Nu är jag bäst på det. Sätter nästan hela Sweet Child o' minesolot nu! Hehehehehehehe.

- Jag har bestämt mig för att jag tänker bli Louiza-wannabe den nittonde.

- Jag har skaffat en adventskalender!

- Jag har hälsat på min syster i storstaden! Hon bor i en jetefin lägenhet som är mindre än mitt rum. Jag tänker också bo där så fort jag får chansen. Så akta dig! Jag vet var du bor, sistaah.

- Jag har dejtattttttttt :)

- Jag har gått en jättttelång promenad med Jeanette och planerat Emilia. Hehehehe.

- Jag har bestämt mig för att jag ska bli rockstjärna

- Jag har utstått extrema lockelser.

- Jag har tittat på gatumusikanter och älskat dom och velat joina.

- Jag har gått ned tre kilon och ätit en himla massa choklad.

- Mina gener från mammas sida har gått igenom och jag har börjat längta ut i världen. Jag vill åka till massa ställen och träffa massa människor och höra massa dialekter och vakna på vandrarhem och säga "men vi drar vidare nu va?" och sätta mig på ett tåg, skratta, släpa väskor och kasta godis på min resekamrat.

- Jag har upptäckt sidor av mig själv som jag inte visste att jag hade.

- Min lugg har vuxit ut till snedlugg!

- Jag har vidgat mina musikaliska vyer.

- Jag har vidgat Tjollans musikaliska vyer.

- Jag har vidgat Jeanettes musikaliska vyer.

- Jag har vidgat Emmas musikaliska vyer via Jeanette och Tjollan.

- Jag har bestämt mig för att jag ska spela gitarr. (NU. HEJDOOO)

Kommentarer
Postat av: Louiza

Hmm.. Louiza wannabe? Tveksamt om you can handle it så att såga haha det är sååå tidskrävande x)

2008-12-08 @ 09:13:04
Postat av: Julia

Hehe, jag tänkte mer på hårfärgen! :D Fast lite mörkare och brunare :)


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback