Städning, stallfrukost och Jeanetteeeeeee (varför skriver jag den enda bokstaven som inte uttalas typ hundra gånger?)

Jaa, det var omänskligt. I vilket fall så gjorde jag det. Gick upp klockan sju på en söndag för att gå på julfrukost i stallet. Frivilligt eller inte kan tolkas på olika sätt, med tanke på att jag svarade ja innan jag riktigt noterat tiden.

Nyss anföll mamma mitt rum. Med städning i tankarna. Städning, och mig. Jag tror inte riktigt att hon förstår sig på den mycket välorganiserade oreda som råder här. Det var jobbig upplevelse. Jeanette ringde dock och räddade mig. Vi sitter just nu och för sofistikerade konversationer på samma vanliga höga nivå.

Julia: Jag trodde att jag hade överlistat min eeeeh...
Jeanette: ... dator (drar den mest troliga hypotesen)
Julia - konfunderad men glad: Neej, min julstjärna som hänger i fönstret.
Jeanette: HAHAHA

Nu kom vi in på att undra hur man böjer ordet sofistikerad. Man kan ju säga att en intelligent människa har intelligens, men vad har en sofistikerad människa? Jeanette spräckte just min teori om att det heter sofistik. Nu kom vi in på att vårat BHmärke ska heta "Squeeze It".

Aja. Jag är lite borta just nu och bör inte skriva något som andra sedan kan läsa. (Jeanette: Nej, verkligen inte) Såå... Hejdå.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback