Å jeppo konoco appa rappa aaa good job! won choco choco choco uuuuhhh

AVSLUTA MENINGARNA

1. Jag har insett att min senaste kyss... var typ fem dagar sen.
2. Jag lyssnar på... Marié Digby helst
3. Jag pratar...  just nu med förkylningsbrytning.
4. Jag älskar/tycker om... mitt hår just nu! :)
5. Min(a) bästa vän(ner) är... inte normala.
6. Min första riktiga kyss... var i min säng och jag var rädd för kyssar ett tag framåt.
7. Jag avskyr när folk frågar... vad jag lyssnar på för musik.
8. Kärlek är... bubbligt.
9. Någonstans, tänker någon på... hur otroligt hett namnet Bertil är. (det är jag alltså)
10. Jag kommer alltid att... vara rädd för ärtsoppa.
11. Jag är hemligt förälskad i... Päronjonas.
12. Sist jag grät var... För några dagar sen när jag kände mig väldigt förvirrad.
13. Min mobiltelefon är... nästan urladdad.
14. När jag vaknar på morgonen... vill jag oftast bara lägga mig och dö.
15. Innan jag går och lägger mig... Tvättar jag bort smink, använder gel, acnelösning och ansiktsvatten, borstar tänderna i hundra år för att inte dö i munnen.
16. Just nu tänker jag på... Att min tandborste är kvar hos Nettis.
17. Bebisar...  är söta. Speciellt minimauris.
18. Idag har jag... Inte gjort ett skit, typ.
19. I kväll har jag... Det är ubte jvökk, (Det betyder; Det är inte kväll, men jag skrev de två sista orden samtidigt som jag vände mig om och kollade på mamma när hon kör coreprogrammet på tvn)
20. I morgon kommer jag... Rida?
21. Jag vill verkligen... Hitta på något i kväll.

För er som undrar så blev rubriken inspirerad av musiken på coreprogrammet. (aaa rigidack.... a-rigidack rrrrambampadapp rambampadapp rrambampadapp!)

Kommentarer
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex :)


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback