Blommig röd sånhär tantscarf!

Klicka här för en större bild på Babuska Skarf

En sån här vore inte helt dum! Jag vet att jag har hundra scarves
redan, men ni som känner mig vet ju att jag knarkar dom så ..


Förresten... Frisyren! Borde jag klippa igen? Jag är så himla osäker :P
När jag hade kort lugg ville jag hela tiden ha lång, och nu blir jag sugen på kort igen varje gång jag ser nån som har det. Det är visserligen smidigare med lång lugg till sommaren, och kort lugg kanske liksom går ur tiden snart... Men jag vill! De gånger jag haft bäst känsla efter en klippning har det alltid varit gånger då jag kapat luggen. Jobbigt dagen efter dock, när den inte vill ligga som den ska ... (Gah)

(Och återigen...)

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback