Daterat: 2003-2004

Har fått gamla dagboksanteckningar från nån community som min storasyster Karin skrev när hon var 16... Med detta kommer hemska sanningar om mig själv som tolvåring.



Vi sitter och pratar om bra grejer att ta patent på;

Julia: Jag vet! Man skulle ta patent på barn! Det finns det många av... så varje gång ett barn... öh...säljs..öh...nej, det var inge bra


2003-05-27
 "Jag var och tittade på min lillsyster idag också när hon dansade. Hon var smurf och dansade med sina kompisar till mambo för en smurf. :) himla fint."

2003-10-20

Julia: "Om du fick välja mellan att bo i den här riktiga världen eller i midgård, vad skulle du välja då?"

Jag: "hmm.. jag skulle nog bo här"

Julia: "Varfördå? Om det var fred i midgård och så, men alla dina kompisar och dom bodde här, men inga av dom sakerna som finns här fanns där, eller, jo datorer, för datorer kan man ju inte leva utan. :)"

Jag: "Men om det fanns datorer i Midgård vore det ju inte midgård längre..."

Julia: "men..jo.. om de var gjorda av trä!"


2004-03-01
"Förresten, vissa påstår att jag inte alls är så pryd som jag utger mig för att vara. (hmpf!)

OMG, då skulle ni se min lillasyster! She's a sick girl I'm telling you. haha.

Henne har man många roliga samtal med.

Hon hör för övrigt jävligt dåligt, misstänker jag ibland. "Svens Fattighetsförnedring"."


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback