Fredag morgon

God morgon :P I och för sig har jag varit vaken sen klockan sju, men jag vet inte vad jag ska kalla klockan halv tolv på ett lov om inte morgon.
Nu har jag fått bågen på underkäkstandställningen utbytt och spänt spiralen och kedjan. (Som det kallas, konstigt eftersom att det är gummisnoddar) Min tandreglerare verkade positivt överraskad över att jag inte haft sönder tandställningen alls.
Sitter och lökar lite musik, har hittat en del låtar som jag tänker föreslå till showen :) Sjunger med en del också, haha... Det är skönt att sjunga när man är avslappnad, som jag är nu efter 45 minuters coreprogram. (Ja, det är det jag skrev om här om dagen)

Neej, nu ska jag nog gå och gosa lite med Didihunden och leta upp något att käka :) Harebra så hörs vi snart om jag känner mitt nya bloggberoende rätt! ;)

image349

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback