Fredag vecka 6

Jag fick nyss en härlig känsla i hela mig. Jag kom att tänka på min väckningssignal, och började bittert fundera på vårat kommande möte i morgon bitti. Men sen kom jag på det - det är lördag i morgon!

Alltid lika skönt när man inser det.

Jag sitter här och är lite allmänt glad, jag ska rida i kväll och det ligger en semla i kylskåpet som är min att ätas närhelst jag behagar. Känns extremt lyxigt av någon anledning.

Dessutom är jag en aning uppspelt över dagens hotmailinkorg. Hade fått ett mail från en tjej i Ösmo som behövde hjälp med stall och fyra hästar (ett halvblod, två D-ponnyer och en shettis) en eller flera dagar i veckan och undrade om jag är intresserad. Skrev ett svar och skrev att jag tyckte att det lät intressant och bad om mer information. Men hittills låter det perfekt! Jag är lite halvt uppskruvad över det här.

Aja, kanske ska gå och ta mig den där semlan. :D

Kommentarer
Postat av: Mattsin

haha, åh :) roligt =)

Men vad gör du? jag får itne tag på dig ju :P


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback