Hänt sen sist:

Jag har fått tre kramper i nacken
Varför? Jag känner mig helt ömtålig. Det har krampat där massa senaste dagarna...

Jag har släpat upp en högtalare och en mic ur källaren...
... och använt. Vad duktig jag är. (Det hela beror visserligen på att jag spelat in massa när jag sjunger på mobilen och kommit fram till att jag låter som en brunstig älg eller nåt, och ville se om det verkligen stämde)

Jeanette har nästan blivit påkörd
Av en jevvla idjot som trodde att det var 120 vid NPhuskorsningen och tyckte att det var viktigare att glassa bakom sina pilotbrillor och tugga tuggummi än att hålla koll på vägen. Gööh, jag var asnära att ge honom fingret. (Det är nämligen så jag lärt mig att man gör i trafiken) Eller göra som
henne. Så såg han skitsur ut när han bromsade in ungefär en halv decimeter från hennes ben också ... Blev lite småarg.
(Och nu känner jag mig som en av alla pensionärerna som skriver insändare till nynäsposten och klagar på lite allt möjligt som de anser vara viktigt i nynäshamn ... Typ på att man inte plockar upp hundbajset och att man inte ska bygga höghus i deras lingonskog. Men seriöst. Jag blev typ sugen på att fråga mig om män 18-23 verkligen borde köra när det är dom som alltid dödar massa folk i trafiken... ((Överdrift, ta mig inte på allvar)) 

Jag har ridit Spiran
Spiran och jag var inget bra team idag. Han vet hur man spar sig.

Jag har cyklat hem från stallet
Stötte på några påverkade män i sina bästa år som frågade om jag ville följa med dom på fest och rida lite till... Dom var fula, och jag är van vid större hingstar.

Jag har tvättat håret (wohoo!)
Varför älskar jag att tvätta håret?

Jag har fortsatt mina forskningar inom utseendets utveckling
Har insett att det inte bara är proportionerna i ansiktet som ändrats på mig. (På de ett år gamla bilderna från australien var min bål typ lika lång som mina ben. Och jag hoppas att det inte är så längre)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag har ridit Spiran"

vafan :P ?

2008-03-07 @ 22:31:03
Postat av: Anonym

"Jag har ridit Spiran"

vafan :P ?

2008-03-07 @ 22:31:13
Postat av: Julia

En häst ... (A) Vem är du? :P

2008-03-11 @ 16:52:42

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback