ingetnaaaaamn

Skulle jag skriva ett inlägg nu så skulle det blivit ett mycket deprimerande sådant. Orkar inte. Orkar inte. Orkarinteorkarinteorkarinteorkarinteorkarinte! Bläääääääääääääääääää!

Jag har värsta känslan i magen, har haft sen igårkväll... Var rädd då, var rädd hela natten och var rädd när jag vaknade. Var sur när jag gick upp, sur när jag gick till skolan, irriterad i skolan, irriterad hemma, sur på kvällen. Ingen frukost. Ingen sömn. Ingen middag. Coreträning. Vill tänka på annat. Orkar inte vara sur. En sugig måndag, brukar inte såga dagar såhär, den var ju inte överdrivet hemsk egentligen, men... Nu önskar jag att jag inte gått upp alls i morse.

Mår illa också.

take me away
take me away
I've got nothing left to say
just take me away

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback