Jag hjärta min mun

Kom precis hem från tandläkaren efter att ha lagat ännu en trasig platta. Jag har kommit fram till att jag antagligen inte är bra för tandregleringen, jag bara pajar min tandställning hela tiden. Jag tror att min tandreglerare har börjat se mig som ett hopplöst fall. Och det med rätta, med tanke på att min trasiga tandställning tydligen inte var det enda problemet i min mun idag.
Mina metallkrokar bak i munnen hade tydligen irriterat mitt tandkött, hade fått en ordentlig inflammationssvullnad på ena sidan.. :s Känns jätteäckligt. Har dock borstat en massa där nu så svullnaden har lättat ganska mycket, men ändå.

Ska gå och ta ut maten ur micron nu, äter hemma idag. Ska skynda mig till skolan så fort jag kan, och klockan två ska jag skriva nationellt prov i svenska!

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback