Jeanette 16

Jag känner mig så ägig när jag säger att jag slagit besöksrekord, 21 pers var inne på min blogg igår!

Sov hos Jeanette i natt, det var trevligt. Singstar, Gossip girl och klass 9a på kvällen. (Som man säger) Singstar gör mig lite förvirrad. Jag gillar att sjunga, men jag gillar inte Singstar. Det är skumt. Gossip girl var bra, jag kände lite OCvibbar över det. Fast vi var überflummiga när vi såg det så vi satt mest och babblade. Klass 9a gjorde oss lite deprimerade för att vi har lov och lärarna var stränga och typ åttio år gamla. (Jag förstår inte riktigt hur man utser "några bland sveriges bästa pedagoger". Tycker att våra lärare är bättre)
Efter det gick vi och "la oss", det vill säga Intog sängarna och förberedde oss på intensivt babbel. Babbel blev det, jag gillar babbel. Vi kom bland annat in på en del intressanta ämnen om våran barndom...

Vi somnade i alla fall någon gång, minns inte ens när, eller hur, när jag tänker efter... Och så vaknade jag som vanligt sist i morse, efter att mina kompisar petat och dragit i mig i en halv evighet. Gick upp, åt frukost, mina vänner sjöng Singstar, sen såg vi på Harry Potter and the Order of the Phoenix (med en del egna små funderingar över vad samtalen egentligen handlade om, samt upptäckanden av detaljer som till exempel att Dumbledores broder är med i en av scenerna) och nu sitter jag hemma och knaprar Läkerol. Blää.

Kommentarer
Postat av: mia

svar: haha menade att det var det jag hade på mig igår ;P :)

2008-02-27 @ 23:47:48

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback