Lördag kväll, funderingar och godisätande

Häromdagen tänkte jag lite. Jag tror att det var när jag satt i soffan med armarna i kors och hakan mot bröstkorgen och var riktigt sur på allt och alla utan att ha någon egentlig anledning till det. Jag hade en skeptisk, irriterande fråga i huvudet. Kommer det alltid finnas stunder då man är oförklarligt sur, eller är det något pubertalt skit? Detta är väldigt dåligt skrivet, men är det så? Kommer alla agressiva ryck, deprimerade ryck, hyperaktiva ryck och überglada ryck bara försvinna då man fyllt 20?

Jag har en känsla av att det här är en dum fråga.

Aja.

Melodifestivalen hos Degen i kväll. Det var som vanligt. Bidragen var perfekta för min favoritsysselsättning - peka och garva, vi svullade godis och popcorn och Björn Gustavsson var... Björn Gustavsson. (Plus för att han visade magen i slutet av programmet enligt vissa av oss)

Sitter nu och känner mig lite allmänt degig, men det är tillåtet på sportlovet. (Ironi på lovets namn dock) Funderar på att gå till sängs snart, har inget att göra uppe. Förutom att äta upp godiset som blev över från i kväll.

Men aja. Meningslöst inlägg. Hejdå! :)

image327

(Har varken spegel eller kamera för outfitbilder men här får ni en ändå)

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback