Mia sover.

Tråkigt med att vara stor: (eller, not a girl not yet a woman)
- Man kan inte längre ta på sig mammas pennkjol, blus och nylonstrumpbyxor, för stora klackskor och säga "jag är voocksän".
- Det är inte längre gulligt när man är osmart.
- Man kan inte ta på sig runda glasögon utan att fundera minst en halvtimme på om man är för lik John Lennon.
- Man ser inte riktigt lika felproportionelig ut i pappas 44or.
-  Fotbollsstrumpor till kjol i skolan känns inte riktigt lika roligt när man inser att folk faktiskt ser en...
- Folk tycker att det är underligt att  man garvar som en besatt till ett avsnitt av Pluto.

Hm.

Klockan är halv fyra och min tankebana är lite oval och lite sisådär styckad.

Och jag sörjer att Mias dator inte innehåller några roliga fula bilder som jag kan lägga in här för att göra inlägget lite mer färgglatt.

Kommentarer
Postat av: lisa

Det är inte längre gulligt när man är osmart.

Kanske inte..men det är hysteriskt roligt ibland :P

2008-02-25 @ 18:12:39
Postat av: Julia

Haha, vadå (a)


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback