ShoooooooooEs

image351
image352
image353

image354



Dom här skorna gör mig lycklig just nu. Dom första för att det är reptilmönster på dom och för att dom är snygga ändå. (Skulle kunna tänka mig att ha ett par såna i sommar, ballerinaskor passar till allt. Speciellt om det är lack! Fast det kanske är lite tråkigt med svart?)
De andra gör mig inte såå lycklig, men jag kan inte sluta förundras över klacken. Typ träkloss? x) Fast färgen är snygg, och den är nog snyggare på...
Dom tredje gör mig lycklig för att det är äkta pumps. Verkligen klackskor på riktigt :P Jag är uppmärksam om att jag bara bloggar om massa klackskor hela tiden, men jag är ingen klackmänniska egentligen. Har aldrig haft ett par skor med klack, förutom de där med typ 2 cm som Karin snodde sen.
Aja, och sen dom sista... Dom är såhär äkta preppy, jag vet inte om jag gillar dom när jag ser dom bara sådär, men jag kan så väl tänka mig dom till ett par typ gråa stickade strumpbyxor, kjol och nån slags kappa... Och den synen gör mig lycklig :P

(Jag gillar inte att jag bloggar om mode. Det ger mig onda aningar. Jag måste sluta, genast)

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback