Nagellacksdilemma

Jag suger på att ha nymålat nagellack.

Innan idag sög jag också på att måla nagellack, det har inte alltid blivit jämnt - men - idag när jag var nere på Lindex och skulle fixa toningsfärg var jag tvungen att falla för ett ljusrosa och ett blåbärssaftsfärgad (slash vinrött) nagellack. Eftersom att jag är extra klen mot frestelser i form av kläder, onyttigheter och kosmetik när jag har fått tandställningen spänd (yes, say hello to metallfjädern) så fick både det ljusrosa och blåbär följa med mig hem.
I vilket fall, jag var jätteduktig och målade tunna lager så det blev jäätteblankt och jäättejämnt! (Jag kan inte dölja min enorma stolthet) Men, klåfingrig som jag är så skulle jag såklart gå bort och pilla på en massa saker, och nu är mina stoltheter De Blåbärsfärgade naglarna fulla av diverse repor och avtryck.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback